Innováció

Cégünk termék-, és szolgáltatási innovációja során olyan árukat vagy szolgáltatásokat vezetünk be, amelyek tulajdonságaik és rendeltetéseik vonatkozásában – új, vagy jelentősen megújítottnak tekinthetők a piacon. Ez az innováció magában foglalja a fejlesztésre vonatkozó részletes műszaki leírásokat, az összetevőket és alkotóelemeket, a beépített szoftverfejlesztésünket, a felhasználóbarát jelleget, a partneri specifikációk megvalósítását, vagy más szükséges funkcionális tulajdonságokat.

Cégünk eljárás-innovációja legtöbbször új, vagy jelentősen megújított fejlesztési módszer megvalósítása. Felöleli a technikában, a berendezésekben és / vagy a szoftverben bekövetkező jelentős változásokat.

Cégünk eredményes értékesítési innovációja folyamatosan megújuló, és újra generálódó kereskedelmi módszerek alkalmazását jelenti az értékesítés növelése érdekében, megcélozva a fogyasztói szükségleteket, új piacok megnyitását, vagy a termékek új célú piaci elhelyezését.

Az ehhez kapcsolódó céges marketing-innováció olyan releváns marketingmódszerek alkalmazása, amelyek jelentős változást hoznak a termék-, illetve szolgáltatástervezésben, a termék piacra vezetésében, illetve tartásában (b2c), a marketingkommunikációban, az árképzésben, illetve a partnereknek szóló támogatásban, valamint a projektmenedzsmentben is (b2b, b2g).

Cégünk szervezeti innovációja az üzleti gyakorlatban, a munka irányításával kapcsolatos folyamatokban és menedzsment-rendszerekben, a munkahelyi szervezetben, a minőségirányításban, amelyek az új szervezeti struktúrákat és új döntéshozatali eljárást eredményez; valamint a partneri kapcsolatokban, melyek a más piaci cégekkel és államigazgatási intézményekkel ápolt kapcsolatok jellegét is magába foglalja.

innovation_1012471_19949056 (293 x 425).jpg